بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رای استقلال اعلام شد،رای تراکتوری‌ها هم اعلام می‌شود؟

هنوز جای یخ‌ها روی گونه بازیکنان است

بازی استقلال مقابل تراکتورسازی را یادتان هست؟ همان بازی معروف که تماشاگران تراکتورسازی که آن روز میزبان استقلال بودند حین خروج بازیکنان و اعضای کادر فنی بین دو نیمه با یخ و برف به جان آبی‌ها افتادند. انگار شهاب‌سنگ از آسمان به زمین می‌بارید. می‌توانستی صحنه حملات هوایی هواپیماهای ارتش نازی را به مواضع مورد نظر در جنگ جهانی دوم را نیز آن لحظه در ذهن تجسم کنی! عجب لحظات سختی به بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال می‌گذشت. آن روز بازیکنان استقلال متحمل زحمات فراوانی شدند و لحظات بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتند. قرار بود بلافاصله بعد از آن بازی کمیته انضباطی رای خاطیان را اعلام کند اما در کمال تعجب تا به امروز هیچ رایی اعلام نشده است. در عین حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون معطلی رای خطای استقلالی‌ها در دربی را اعلام می‌کند در حالی که ماه‌ها است از آن اتفاقات تلخ می‌گذرد و هیچ کس نیست بیاید لااقل اعلام کند چرا رای خاطیان آن دیدار اعلام نمی‌شود. آیا به راستی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهد آن اتفاقات را نادیده بگیرد؟!
از قاضی حسن‌زاده یک سوال ویژه هم داریم؛ رای تماشاگران «چوکای تالش» که داور بازی را مورد ضرب و شتم قرار دادند چه شد؟ چرا هنوز هیچ برخورد قاطعی با متخلفان انجام نشده؟ اتفاقی که زمستان سال گذشته افتاد را فراموش کرده‌اید و استقلال و پرسپولیس را زیر ذره‌بین می‌برید؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 6 / 1391برچسب:کمیته انضباطی,حواشی,محرومیت هواداران,سایت آبیته, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com